Piirin toimipisteet

Seuralantie 9, 60220 SEINÄJOKI

Vapaaehtoistoiminnan keskus

Malmöntalo, Vöyrinkatu 2 A , 65100 VAASA

Tytöt ja mies Kivirikon portailla.

Huom.! Seinäjoen toimipiste on muuttanut 1.6.2022 alkaen uusiin toimistotiloihin.

Uudet toimistotilat sijaitsevat Piirin TB-rakennuksessa (3. kerros). Sisäänkäynti sijaitsee ohjekuvan mukaisesti rakennuksen takaosassa.

MLL:n Pohjanmaan piirin puheenjohtaja

Hanna-Mari Piikkilä

Piirin työntekijät

Eeva-Maria Latva-Rasku

Toiminnanjohtaja

puh. 050 514 6317

eeva-maria.latva-rasku@mll.fi

Johdan piirihallituksen alaisuudessa piirin toimintaa ja taloutta, piirin viestintää ja sidosryhmäsuhteita, henkilöstöhallintoa sekä piirin toiminnan jatkuvaa kehittämistä. Minuun voi olla yhteydessä kaikissa asioissa, jotka koskevat piiriä ja piirin toimintaa.

Anna Granlund

Järjestöpäällikkö

puh. 044 591 9941

anna.granlund@mll.fi

Toimin esihenkilönä piirin aluetyössä ja lastenhoitotoiminnassa sekä kouluyhteistyössä. Kehitän toiminnanjohtajan kanssa piirin toimintaa ja olen mukana alue- ja kuntayhteistyössä. Tuen paikallisyhdistysten kiinnittymistä perhekeskuksiin ja kohtaamispaikkoihin. Minulta voit myös kysyä yhdistyshallintoon liittyvistä asioista.

Benita Ruohomäki.

Benita Ruohomäki

Tukihenkilötoiminnan vastaava koordinaattori

puh. 050 535 0194

benita.ruohomaki@mll.fi

Vastaan tukihenkilötoiminnan kokonaisuudesta ja kehittämisestä koko piirin alueella. Etelä-Pohjanmaan alueella toimin koordinaattorina mummi- ja vaaritoiminnassa. Rekrytoin, koulutan ja tuen vapaaehtoisia.

Kirsi Frusti.

Kirsi Frusti

Tukihenkilötoiminnan koordinaattori

kirsi.frusti@mll.fi

Toimin Pohjanmaan alueella koordinaattorina ystäväksi maahanmuuttajaäidille, kaveri-, perhekummi- ja mummi- sekä vaaritoiminnassa. Rekrytoin, koulutan ja tuen vapaaehtoisia.

Noora Mäkynen

Tukihenkilötoiminnan ja nuoristotyön koordinaattori

noora.makynen@mll.fi

Toimin Etelä- ja Keski-Pohjanmaan alueella koordinaattorina ystäväksi maahanmuuttajaäidille, kaveri- ja perhekummitoiminnassa. Keski-Pohjanmaan alueella koordinoin muiden toimintamuotojen lisäksi myös mummi- sekä vaaritoimintaa. Rekrytoin, koulutan ja tuen vapaaehtoisia. Yhteyshenkilö tukihenkilötoiminnassa Keski-Pohjanmaan alueella.

Koordinoin lisäksi kummi- ja tukioppilastoimintaa sekä mediakoulutuksia.

Anna Mullo

Lapsi- ja perhetyön koordinaattori

anna.mullo@mll.fi

Toimin paikallisyhdistysten tukena lapsi- ja perhetoiminnan lisäksi myös muissa yhdistystoimintaan liittyvissä asioissa. Koordinoin myös alueemme lastenhoitotoimintaa: koulutan, perehdytän sekä jatkokoulutan MLL:n hoitajia sopimuskuntien alueella. Lisäksi koordinoin läksykerhotoimintaa, joka on tarkoitettu ensisijaisesti peruskouluikäisille maahanmuuttajalapsille.

Suvi Kangas

Koordinaattori

puh. 044 591 9955

suvi.kangas@mll.fi

Toimin Selviydytään kiusaamisesta -toiminnan koordinaattorina. Toiminta tarjoaa tukea kiusaamista kokeneille nuorille. Koordinoin Selviytyjät-vertaisryhmiä, joiden tavoitteena on vahvistaa nuoressa niitä tekijöitä, joita kiusaaminen on heikentänyt, kuten itsetuntoa, mielialaa tai sosiaalisia taitoja.

Linda Yli-Mäenpää

Viestintäkoordinaattori

linda.yli-maenpaa@mll.fi

Olen vastuussa piirin viestinnän toteutuksesta ja suunnittelusta. Vastuutehtäviäni ovat nettisivujen ja sosiaalisen median kanavien päivittäminen, mediaseuranta, sisällöntuotanto sekä tiedottaminen.

Tarvitsetko lastenhoitoapua?

Ota yhteyttä netissä elastenhoito.fi tai puhelimitse 044 030 3301 ma-pe klo 10–12. Lisätietoa: Lapsi- ja perhetyön koordinaattori Anna Mullo, anna.mullo@mll.fi, puh. 050 354 3682.

Pohjanmaalla lastenhoitajia on saatavilla seuraavilla paikkakunnilla: Vaasa, Lapua ja Ilmajoki.

MLL:n lastenhoitoapu päättynyt Seinäjoella toistaiseksi 1.1.2024 alkaen.

Tukioppilastoiminnan ja kummioppilaiden sekä mediakasvatuksen koulutukset

Tukihenkilötoiminnan ja nuoristotyön koordinaattori Noora Mäkynen, noora.makynen@mll.fi, puh. 044 987 3288.

Seuraa meitä!

Laskutusosoitteet

Toivomme saavamme laskut ensisijaisesti sähköisessä muodossa. Mikäli yrityksellänne ei ole mahdollisuutta toimittaa verkkolaskuja tai lähettää laskuja sähköpostilla, voitte lähettää paperilaskut
skannauspalveluosoitteeseen. Emme vastaanota laskuja käyntiosoitteeseemme.

1. Verkkolaskut
Mannerheimin Lastensuojeluliiton Pohjanmaan piiri ry, 0280963-9
Verkkolaskuosoite 003702809639
Operaattori Maventa (003721291126)
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä DABAFIHH

2. Laskujen vastaanotto postitse skannauspalveluun
Osoitetietojen tulee olla täydellisinä sekä laskussa että kirjekuoressa, jotta lasku
voidaan välittää nopeasti ja luotettavasti vastaanottajalleen.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Pohjanmaan piiri ry
PL 100