Koulutukset yhdistyksille

Piirit ja keskusjärjestö järjestävät yhdistystemme vapaaehtoisille erilaisia koulutuksia.
Syksyllä 2023 käynnistyvät mm. perhekahvilaohjaajien verkkokrssi sekä yhdistysviestijä ja yhdistysvaikuttaja kurssit. Kaikki yhteiset kurssit ja koulutukset löytyvät vapaaehtoisnetin koulutuskalenterista  .

Yhdistysten vapaaehtoisille

Hallitusten vapaaehtoisille:

Syksyn piirien yhteiset puheenjohtajien treffit  klo 27.9. klo 17.30-19. Tapaamisen teemana uusien vapaaehtoisten rekrytointi hallitukseen.

Valtakunnallisia verkkokoulutuksia syksyllä 2023:
Yhdistysviestijä
Perhekahvilaohjaajien koulutus
Yhdistysvaikuttaja
Kaikki koulutukset vapaaehtoisnetin koulutuskalenterissa

Lisätiedot järjestöpäällikkö Anna Granlund, anna.granlund@mll.fi  puh./wa. 044 591 9941

Perhekahvislavastaaville ja -ohjaajille

Vertaistapaaminen perhekahvilavastaaville Teamsilla ke 20.9. klo 17.30-19 . Yhteiset neljän piirin kesken ( Lappi, Kainuu, Pohjois-Pohjanmaa ja Pohjanmaa)

Perhekahvilaohjaajien perehdytykset uusille ohjaajille ja toiminnasta kiinnostuneille syksy 2023:
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
ti 22.8.2023 klo 12.30- 13.30 Ilmoittaudu tästä

ke 13.9. 2023 klo 17.30-18.30 Ilmoittaudu tästä

Tiedustelut  koordinaattori Anna Mullo,
e-mail: anna.mullo@mll.fi

Keskusjärjestön verkkovalmennukset yhdistysten vapaaehtoisille

MLL:n keskusjärjestö järjestää kuukausittain MLL:n paikallisyhdistysten vapaaehtoisille tarkoitettuja Teams-valmennuksia eri teemoista.

Osallistuminen on mahdollista mistä päin Suomea tahansa, eikä  valmennusten osallistujamäärää ole rajattu. Valmennuksista vastaavat keskusjärjestön työntekijät yhteistyössä piiriammattilaisten kanssa.

Koulutukset kootaan jatkossa vapaaehtoisnetin tapahtumakalenteriin

SoMe.

Tsekkaa somepiste -hankkeen infot, perehdytykset ja koulutukset.

Somepiste-hankeen tavoitteena on vahvistaa valtakunnallisesti MLL:n piirien ja paikallisyhdistysten toimintaedellytyksiä verkossa.
Liity mukaan SoMe. ryhmään Facebookissa

Tiina Hilch, koordinaattori MLL Varsinais-Suomen piiri

tiina.hilch@mll.fi

Muut koulutukset

Yhdistystemme vapaaehtoisille on myös muita koulutuksia mahdollisuuksien mukaan tarjolla. Esimerkiksi Ryhdistä yhdistystä-verkkokoulutus, Jututtamo-ohjaajakoulutukset jne.

Seuraa ilmoitteluamme!