Piirihallitus

MLL:n Pohjanmaan piirin hallitukseen kuuluu puheenjohtaja, 12 varsinaista jäsentä sekä varajäsenet.

Piirin toimintaa ohjaavat vuosittain kokoontuvat kevät- ja syyskokous, joissa ovat edustettuina paikallisyhdistykset.

Piirihallitus johtaa piirin työtä yleisten kokousten päättämissä raameissa.

Piirin sääntömääräiset kokoukset pidetään kaksi kertaa vuodessa. Kevätkokous pidetään viimeistään toukokuussa ja syyskokous viimeistään joulukuussa. Kevätkokouksessa käsitellään edellisen vuoden toimintakertomus ja tilinpäätös sekä päätetään vastuuvapauden myöntämisestä. Syyskokouksessa vahvistetaan seuraavan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio ja vahvistetaan seuraavan vuoden jäsenmaksu sekä varsinaisten jäsenten että kannatusjäsenten osalta. Syyskokouksessa valitaan joka kolmas vuosi piirin puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet ja varajäsenet erovuoroisten tilalle. Lisäksi valitaan piirin tilintarkastajat ja varatilintarkastajat.

Piirihallitus 2024

Piikkilä Hanna-Mari, Seinäjoki, puheenjohtaja

Kangasluoma Reija, Laihia, varapuheenjohtaja

Iso-Tuisku Lotta, Ilmajoki

Konttas Marjo, Vaasa

Malila Henna, Seinäjoki

Pernaa Hanna-Kaisa, Vaasa

Pihlaja Marika, Jalasjärvi

Rintala Helianna, Kauhava

Silvendoin Terhi, Seinäjoki (Ylistaro)

Sippola Eija, Teuva

Siren Aino-Maija, Seinäjoki

Udelius Heidi, Seinäjoki (Nurmo)

Yli-Koski Tero, Kokkola

Varajäsenet 2024

1.  Koponen Miia, Ilmajoki
  2. Porkholm Sannakaisa, Seinäjoki (Nurmo)
  3. Pulli Marja, Kokkola
  4. Palomäki Anu, Seinäjoki

Työvaliokunta

Hanna-Mari Piikkilä, Reija Kangasluoma, Aino-Maija Siren, Heidi Udelius, Eeva-Maria Latva-Rasku (siht.)