Tue työtämme

Haluatko tukea työtämme rahallisesti?

Lahjoitetut varat käytetään yleisesti MLL:n Pohjanmaan piirin toiminnan tukemiseen. Lahjoittajalla on myös mahdollisuus vaikuttaa avustuksen kohteeseen.

Tiliyhteys mahdollista lahjoitusta varten:

NORDEA FI75 2052 18000 450 65

Laita viestikenttään yhteystietosi ja mahdollinen avustuksesi kohde.

Kiitos lahjoituksestasi!

Tahtoisitko vapaaehtoiseksi?

Olisiko sinulla aikaa annettavaksi hyvään käyttöön?  Tahtoisitko toimia MLL:n vapaaehtoisena?  Paikallisyhdistyksemme tarjoavat hienoja mahdollisuuksia vapaaehtoistyöhön. Piirillä voit toimia esimerkiksi vapaaehtoisena tukihenkilönä.

Lue lisää vapaaehtoisena toimimisesta meillä ja tule mukaan jakamaan hyvää.

Liity MLL:n jäseneksi

MLL:n jäsenenä olet rakentamassa hyvää ja turvallista arkea lapsille, nuorille ja perheille eri puolilla Suomea. Sinun ja muiden jäsentemme ansiosta voimme esimerkiksi kouluttaa perhekummeja vanhempien tueksi ja tukioppilaita turvallisen kouluyhteisön rakentajiksi, ylläpitää joka päivä avoinna olevaa Lasten ja nuorten puhelinta ja chatia, tuoda nuorten omaa ääntä kuuluviin Nuortennetissä sekä lievittää yksinäisyyttä tarjoamalla avoimia kohtaamispaikkoja, kuten perhekahviloita.

MLL:n jäsenenä olet oikeutettu lukuisiin jäsenetuihin. Tutustu rahanarvoisiin etuihisi alta.