Tule meille töihin! - Etsimme tukihenkilötoiminnan koordinaattoria

27.10.2021

Etsimme tukihenkilötoiminnan koordinaattoria osa- ja määräaikaiseen työsuhteeseen 31.12.2021 saakka. Toimipaikka on Vaasan toimipisteellämme.

Koordinaattorin työtehtäviin kuuluu vapaaehtoisen tukihenkilötoiminnan ohjaus ja koordinointi. Koordinaattori on ennaltaehkäisevien lapsiperhepalveluiden asiantuntija omalla alueellaan. Hän tukee perheitä ja vahvistaa vapaaehtoistoimintaa.

Tehtävän hoitaminen edellyttää sosiaali-, terveys- tai kasvatusalan koulutusta tai alojen loppuvaiheen opintoja sekä suomen kielen osaamista. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Tehtävän hoitaminen edellyttää myös oman auton käyttöä. Toimialueena on Pohjanmaan piirin toimialue (Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Pohjanmaa). Toimenkuvaan liittyy iltatyötä sekä satunnaisesti viikonlopputyötä. Tehtävään valittavan on esitettävä nähtäväksi lasten kanssa työskentelevältä vaadittava rikosrekisterilain mukainen rikosrekisteriote.

Hae paikkaa jo tänään, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydettyä!

Hakemukset ansioluetteloineen sekä palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään sähköpostitse osoitteeseen eeva-maria.latva-rasku@mll.fi

Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Eeva-Maria Latva-Rasku arkisin klo 9–12, puh. 050 514 6317.