Tule meille töihin! Haemme tukihenkilötoiminnan koordinaattoria Seinäjoelle

22.5.2025

Etsimme tukihenkilötoiminnan koordinaattoria määräaikaiseen 60% työsuhteeseen 31.1.2026 saakka. Työsuhde alkaa elokuun alussa, ja koordinaattorin toimipaikka on Seinäjoen toimipisteellämme.

Tukihenkilötoiminnan koordinaattorin työt ovat monipuolisia!

Koordinaattori vastaa tukihenkilötoiminnan ohjauksesta ja koordinoinnista, varmistaen sen sujuvan toteutumisen. Hän toimii asiantuntijana ennaltaehkäisevissä lapsiperhepalveluissa omalla alueellaan, tukien perheitä ja edistäen vapaaehtoisten toimintaa.

Tehtävässä yhdistyy sekä perheiden tukeminen että vapaaehtoistyön vahvistaminen. MLL koordinoi ystäväksi maahanmuuttajaäidille -toimintaa, kaveritoimintaa, perhekummitoimintaa, mummi- ja vaaritoimintaa sekä läksykerhotoimintaa.

Mitä odotamme työntekijältä?

Tehtävän hoitaminen edellyttää sosiaali-, terveys- tai kasvatusalan koulutusta tai alojen loppuvaiheen opintoja. Lisäksi vaadimme suomen kielen osaamista, ja muu kielitaito katsotaan eduksi. Lisäksi työssä tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja ja itsenäistä työotetta.

Tehtävän hoitaminen edellyttää myös oman auton käyttöä. Tehtävän toimialueena on Pohjanmaan piirin toimialue (Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Pohjanmaa). Toimenkuvaan liittyy iltatyötä sekä satunnaisesti viikonlopputyötä. Tehtävään valittavan on esitettävä nähtäväksi lasten kanssa työskentelevältä vaadittava rikosrekisterilain mukainen rikosrekisteriote.

Mitä tarjoamme?

Koordinaattori saa tuekseen kannustavan ja mukavan työyhteisön! Meillä on mahdollisuus tehdä töitä osittain myös etänä.

Tartu tilaisuuteen nyt!

Hakemukset ansioluetteloineen sekä palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään sähköpostitse osoitteeseen eeva-maria.latva-rasku@mll.fi.

Paikka täytetään välittömästi sopivan hakijan löytyessä. Haku päättyy 4.6.2025.

Lisätietoja:

27.5. ja 30.5. klo 9-13: Tukihenkilötoiminnan päällikkö Benita Ruohomäki, puh. 050 535 0194

2.-3.6. klo 9-13: Toiminnanjohtaja Eeva-Maria Latva-Rasku, puh. 050 514 6317.