MLL Pohjanmaan piirille uusi puheenjohtaja

22.11.2021

Hallintotieteiden maisteri Piikkilä Hanna-Mari Seinäjoelta valittiin MLL Pohjanmaan piirin uudeksi puheenjohtajaksi vuosille 2022–2024. Piikkilälle Mannerheimin Lastensuojeluliiton toiminta on entuudestaan tuttua niin vapaaehtoisen kuin työntekijän tehtävistä. Hän on aiemmin ollut mukana MLL Seinäjoen yhdistyksen toiminnassa kaksi vuotta sekä toiminut MLL Pohjanmaan piirin työntekijänä kolme vuotta.

”Olen erittäin iloinen, innoissani ja kiitollinen saamastani luottamuksesta. MLL:ssä tehdään tärkeää työtä lasten, nuorten ja perheiden hyvinvoinnin edistämiseksi ja on kunnia olla mukana kehittämässä ja johtamassa Pohjanmaan piirin toimintaa. Koen tärkeäksi, että piirinä kehitämme jatkuvasti toimintaamme, olemme avoimia ja dynaamisia muuttuvassa toimintaympäristössämme ja huomioimme tulevan sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksen ja sen mahdolliset vaikutukset kaikilla toimintamme eri tasoilla niin paikallisesti kuin alueellisesti. Paikallisyhdistyksissämme tehdään kullanarvoista työtä, ja heidän toimintansa tukeminen ja vahvistaminen muiden piirin toimintojen lisäksi ovat yksi piirin avaintehtävistä”, kommentoi Hanna-Mari Piikkilä.

Piirihallitukseen valittiin uusiksi jäseniksi vuosille 2022–2024 Heinonen Henna Helmi Seinäjoelta, Iso-Tuisku Lotta Ilmajoelta, Konttas Marjo Vaasasta ja Pihlaja Marika Jalasjärveltä. Piirihallituksen jäseninä jatkavat Kangasluoma Reija Laihialta, Metsäranta Juhani Kristiinankaupungista, Pernaa Hanna-Kaisa Vaasasta, Silvendoin Terhi Ylistarosta, Siren Aino-Maija Seinäjoelta, Udelius Heidi Nurmosta, Virrankoski Taru Kauhavalta ja Yli-Koski Tero Kokkolasta.

Varajäseniksi vuosille 2022-2024 valittiin Pulli Marja Kokkolasta, Malila Henna Seinäjoelta, Sigfrids Päivi Laihialta, Porkholm Sannakaisa Nurmosta, Koivisto Katariina Kauhavalta, Uusitalo Merita Kauhajoelta, Ollikkala Johanna Teuvalta, Koivuniemi Maria Seinäjoelta, Rintala Helianna Kauhavalta ja Koskela Tanja Seinäjoelta.

Paljon onnea uudelle puheenjohtajalle ja hallituksen jäsenille!