Leikitään Pikku Kakkosta -kesäkiertue Pietarsaaressa ja Seinäjoella heinäkuussa

21.2.2024

Tuleva kesä on taas täynnä seikkailuja, kun Leikitään Pikku Kakkosta -kiertue lähtee matkaan kuudelle paikkakunnalle. Mannerheimin Lastensuojeluliitto on kutsunut Pikku Kakkosen kylään Pohjanmaalle: Pietarsaareen ja Seinäjoelle. Lisäksi Pikku Kakkosen kesäkiertue vierailee  Savonlinnassa, Mikkelissä, Sotkamossa ja Suomussalmella. Haluamme kutsua kaikki mukaan viettämään unohtumatonta kesäpäivää kanssamme!

Pikku Kakkonen, Mannerheimin Lastensuojeluliitto ja sen paikallisyhdistykset tuovat  paikkakunnille kolmituntisen,  koko perheen yhteiseksi iloksi suunnitellun Leikitään Pikku Kakkosta -tapahtuman, jonka kruunaa televisioon taltioitava konsertti. Koko perheen piknik-tapahtuma on esteetön ja siihen on vapaa pääsy.

MLL:n  paikallisyhdistykset järjestävät tapahtumiin monipuolista tekemistä omien alueiden toimijoiden kanssa. Kunkin paikkakunnan tarjoamat elämykset luovat tapahtumiin oman uniikin tunnelmansa.  Tapahtumissa lapset pääsevät myös tapaamaan Pikku Kakkosesta tuttuja suosikkihahmojaan.

Tapahtuma huipentuu Leikitään Pikku Kakkosta -konserttiin, jossa Pikku Kakkosen Nalle, Leikki-Heikki ja tutut juontajat laulavat ja leikkivät Leikkiorkesterin säestämänä.  Leikkiorkesteri, kapellimestarinaan Tuomo Rannankari esittävät niin vanhoja kuin uudempiakin lastenlauluja. Tässä konsertissa saa laulaa, tanssia ja leikkiä mukana!

Leikitään Pikku Kakkosta -kesäkiertueen aikataulu ja paikkakunnat Pohjanmaan alueella:

• pe 5.7.2024 FC United jalkapallokenttä, Pietarsaari, tapahtuma klo 16–19, konsertti klo 17
  • la 6.7.2024 Törnävän Piiri, Seinäjoki, tapahtuma klo 15–18, konsertti klo 16

Tapahtumien aikana nähtävät Leikitään Pikku Kakkosta -konsertit taltioidaan ja ne nähdään Pikku Kakkosessa ja Yle Areenassa elokuusta 2024 lähtien.