Haemme koordinaattoria Selviydytään kiusaamisesta -toimintaan

6.2.2023

Haku on päättynyt 22.2.2023

Etsimme koordinaattoria Selviydytään kiusaamisesta -toimintaan. Työsuhde on määräaikainen 31.12.2023 saakka. Työn jatkuminen määräajan jälkeen on mahdollista. Työpiste sijoittuu Seinäjoen tai Vaasan toimipisteelle. Avoinna oleva koordinaattorin työaika on vähintään 22,5 h/viikko. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan.

Selviydytään kiusaamisesta -toiminta tarjoaa tukea kiusaamista kokeneille nuorille sekä heidän perheilleen. Toimintaa rahoittaa Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEA. Koordinaattorin työtehtäviin kuuluu kiusaamista kokeneiden nuorten vertaisryhmien koordinointi ja ohjaaminen yhdessä projektin vapaaehtoisten kanssa, vapaaehtoisten kouluttaminen ja ohjaaminen, verkostotyö, viestintä ja tiedottaminen.

Tehtävässä menestyminen edellyttää sosiaali-, terveys- tai kasvatusalan vähintään AMK-tasoista koulutusta sekä suomen kielen osaamista. Aikaisempi työkokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi.

Arvostamme:

• Järjestötyön ja vapaaehtoistoiminnan tuntemusta
  • Innostuneisuutta ja rohkeutta
  • Koulutusvalmiutta
  • Vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • Valmiutta ilta- ja viikonlopputöihin sekä matkustamiseen piirin alueella
  • Organisointitaitoja ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • Tietoteknisiä taitoja

Tehtävän hoitaminen edellyttää oman auton käyttöä. Toimialueena on MLL Pohjanmaan piirin alue; Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Pohjanmaan maakunnasta suomenkieliset alueet. Työsuhteen ehdoissa noudatamme sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Tehtävän täyttämisessä noudatetaan kolmen kuukauden koeaikaa ja tehtävään valittavan tulee esittää työnantajalle nähtäväksi lain lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä 14.6.2002/504 mukainen rikosrekisteriote. Emme palauta hakemuksia.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen sekä palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään keskiviikkoon 22.2.23 klo 16 mennessä sähköpostitse osoitteeseen eeva-maria.latva-rasku@mll.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Eeva-Maria Latva-Rasku 15.2. klo 10–12, 16.2. klo 16–18 ja 20.2. klo 14–16, puh. 050 514 6317, ja järjestöpäällikkö Anna Granlund 10.2. 9–15 ja 17.2. klo 12–15 puh. 044 591 9941.