Etsimme tukihenkilö- ja nuorisotoiminnan koordinaattoria

16.3.2022

Haku on päättynyt 1.4.2022.

Haemme tukihenkilö- ja nuorisotoiminnan koordinaattoria määräaikaiseen työsuhteeseen 31.12.2022 saakka. Työtehtäviin kuuluu vapaaehtois- ja nuorisotoiminnan ohjaus ja koordinointi. Koordinaattori on ennaltaehkäisevien lapsiperhepalveluiden asiantuntija omalla alueellaan. Hän tukee perheitä ja vahvistaa vapaaehtoistoimintaa. Toimipaikkana Seinäjoen tai Vaasan toimipiste.

Tehtävässä menestyminen edellyttää sosiaali-, terveys- tai kasvatusalan vähintään AMK-tasoista koulutusta sekä suomen kielen osaamista. Aikaisempi työkokemus vastaavista tehtävistä ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Arvostamme:

• Vapaaehtoistoiminnan tuntemusta
  • Innostuneisuutta ja rohkeutta
  • Vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • Organisointitaitoja ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • Tietoteknillisiä taitoja

Tehtävän hoitaminen edellyttää oman auton käyttöä. Toimialueena on Pohjanmaan piirin toimialue (Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Pohjanmaa). Toimenkuvaan liittyy iltatyötä sekä satunnaisesti viikonlopputyötä. Työtehtävä on kokopäiväinen. Työsuhde alkaa mahdollisimman pian. Tehtävään valittavan on esitettävä nähtäväksi lasten kanssa työskentelevältä vaadittava rikosrekisterilain mukainen rikosrekisteriote.

Hakemukset ansioluetteloineen sekä palkkatoivomuksineen pyydetään lähettämään 1.4.22 klo 16 mennessä sähköpostitse osoitteeseen eeva-maria.latva-rasku@mll.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Eeva-Maria Latva-Rasku 23.3. klo 16–18 ja 30.3. klo 10–12 puh. 050 514 6317 ja koordinaattori Benita Ruohomäki 25.3. klo 12–14 ja 28.3. klo 16–18,  puh.050 535 0194.