Arvonnan säännöt

17.5.2021

MLL:n Pohjanmaan piirin Facebook-sivulla on käynnissä arvonta, jonka palkintona on 100 euron lahjakortti PowerPark huvipuistoon. Arvonnassa arvotaan kaksi voittajaa.

Arvonnan säännöt:

1.     Osallistumisaika 17.5.–13.6.2021 klo 23.59.

2.     Arvonnan järjestää Mannerheimin Lastensuojeluliiton Pohjanmaan piiri ry.

3.     Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa vakituisesti asuvat luonnolliset ja täysi-ikäiset henkilöt, jotka ovat jonkin paikallisyhdistyksemme jäsen tai liittyvät jäseneksi kilpailuaikana.

4.     Arvontaan voi osallistua kommentoimalla MLL:n Pohjanmaan piirin FB-sivuilta löytyvää julkaisua. Vain alkuperäistä postausta kommentoimalla pääsee mukaan arvontaan.

5.     Palkintona arvotaan kaksi 100 euron lahjakorttia PowerParkiin.

6.     Palkintoa ei voi siirtää kolmannelle osapuolelle eikä sitä voi lunastaa rahana.

7.     Arvonta suoritetaan viimeistään ke 16.6.2021 ja voittajille ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti. Mikäli voittajia ei arvonnan jälkeen tavoiteta kahden arkipäivän sisällä, on arvonnan järjestäjällä oikeus arpoa uusi voittaja.

8.     Arvonnan voittajat vastaavat itse kaikista voiton hyväksymiseen ja toteuttamiseen liittyvistä kustannuksista. Palkinnon vastaanottajat vapauttavat arvonnan järjestäjän vastuusta, joka aiheutuu tai väitetään aiheutuneen osallistumisesta arvontaan ja/tai palkinnon lunastamisesta ja/tai sen käyttämisestä.

9.   Osallistumalla arvontaan osallistujat hyväksyvät arvonnan säännöt ja sitoutuvat noudattamaan niitä.

10.   Arvonnan järjestäjä pidättää oikeudet muutoksiin.

11.   Facebook ei ole mukana arvonnassa.