Jäsenedut

Jäseneksi liittyminen kannattaa, sillä MLL:n jäsenenä olet oikeutettu lukuisiin jäsenetuihin.

Valtakunnalliset jäsenedut

Saat kerran vuodessa ilmestyvän Lapsemme-lehden kotiisi ja lisäksi yhteistyökumppanimme tarjoavat rahanarvoisia etuja.

Eduissa on mm. alennus Ranuan eläinpuiston sisäänpääsymaksuista, Leikkien lelukaupan normaalihintaisista tuotteista ja Viking Linen matkoista ja monia etuja eri kauppoihin ja kohteisiin.

Pääset selaamaan tarkemmin alla olevan linkin takaa.

Paikallisyhdistysten omat jäsenedut

Valtakunnallisten etujen lisäksi paikallisyhdistyksillä on myös paikallisia jäsenetuja, jotka löydät oman yhdistyksesi verkkosivuilta ja sosiaalisen median kanavista.

Etsi lähin paikallisyhdistyksesi Yhdistyshausta.

Jäsenedut paikallisyhdistyksiimme kuuluville

Kuulutko johonkin 40:stä paikallisyhdistyksestämme? Listan paikallisyhdistyksemme löydät alla olevan linkin takaa.

Paikallisyhdistyksiimme kuuluville jäsenille tarjoamamme yhteiset edut:

• Jalkahoitola Kulkuri Seinäjoella tarjoaa 10 % alennuksen hoidoista. Edun saa MLL:n jäsenkorttia näyttämällä.
  • Tuurin Laatupaino Oy tarjoaa 10 % alennuksen. Edun saa MLL:n jäsenkorttia näyttämällä.