Perhekahvilat

MLL:n perhekahvilat ovat perheille suunnattuja avoimia kohtaamispaikkoja, joissa vanhemmat tutustuvat toisiin, samassa elämäntilanteessa oleviin aikuisiin ja lapset saavat ikäistään leikkiseuraa. Perhekahviloita pyörittävät itsenäisinä toimijoina toimivat MLL:n paikallisyhdistykset.

MLL:n Pohjanmaan piirin alueella toimii kymmeniä perhekahviloita

Perhekahvilassa jutellaan ja kahvitellaan, leikitään lasten kanssa tai kuullaan asiantuntija-alustuksia toivotuista teemoista. Perhekahvilan toimintaa suunnitellaan yhdessä perhekahvilakävijöiden toiveiden mukaisesti. Perhekahvilat syntyvät vanhempien omasta aloitteesta ja toimivat suurimmaksi osaksi vapaaehtoisvoimin. Kohtaamispaikat ovat maksuttomia, eivätkä vaadi ennakkoilmoittautumista.

Katso sinua lähin ja tule tutustumaan! Huomioi myös, että yhdistyksillä voi olla muutakin toimintaa kuin perhekahviloita. Kannattaa siis tutustua yhdistyksen sivuihin!